Održavanje računara i računarskih mreža.

 Usresredili smo se na servis i održavanje računara, računarskih mreža i periferija u manjim i srednjim preduzećima. Korisnici naših usluga su uglavnom firme koje među svojim zaposlenima nemaju IT administrator jer je cena usluge niža od mesečne plate IT administratora.

 Našim klijentima nudimo usluge i rešenja koja podrazumevaju ceo spektar usluga iz oblasti informacionih tehnologija.

Usluge koje su najčešće potrebne klijentima:

Izrada, analiza i optimizacija računarskih mreža

 Održavanje računara, servera na mesečnom nivou ili po pozivu

 Kontrola IT sistema

Deljenje štampača i podataka u mreži

Savetovanje u vezi optimizacije postojećih sistema

 Servis računara i štampača

 Backup podataka

Podrška na daljinu – rešavanje problema bez odlaska na mesto korisnika usluga

Čišćenje od virusa

Postavljanje i podešavanje bežičnih uređaja

Reparacija sistema (vraćanje sistema u prethodno stanje ukoliko je to moguće)

Čišćenje prašine u računaru ili laptopu I preventivna održavanja

Mesečno održavanje podrazumeva fiksnu mesečnu nadoknadu u zavisnosti od broja računara, štampača, mrežnih I drugih uređaja koji su predmet održavanja.

Mesečno održavanje se planira prema potrebi i zahtevima klijenta a to se odnosi na brzinu odziva, broj dolazaka, brzinu rešavanja standardnih i nestandardnih problema , podršku na daljinu, redovno održavanje računara, čišćenje računara od prašine…

U većini situacija je teško izračunati unapred koji paket mesečnog održavanja za klijenta je najbolji, sve dok se ne uradi detaljna analiza njegovog informacionog sistema, kako bi se dala preporuka za najoptimalniji paket održavanja. Najvažnije je da klijent ne mora da donosi sam napamet odluke, i da zna da u svakom trenutku može da pozove ako ima nedoumicu ili ako dođe do problema sa računarom, štampačem, mrežom, serverom, internetom.

Mesečnim održavanjem IT infrastrukture štedite novac i vreme i izbegavate situacije u kojima posao trpi zbog nefunkcionisanja računara, štampača, mrežne opreme i dr.

Održavanje od slučaja do slučaja podrazumeva poziv od strane klijenta da se nastali problem reši, a plaćanje se vrši po završenom poslu.

Zajedničko za oba tipa održavanja je pouzdanost, brzina, odgovornost i kvalitet isporučenih roba i usluga prema klijentu.

Paketi obuhvataju sledeće osnovne usluge :

Podešavanje, optimizaciju i održavanje računara, računarske opreme i mrežnih resursa

Instalacija svih potrebnih sistemskih programa

Pregled računara i mreže tokom redovnih dolazaka

Backup podataka

Redovno praćenje i ažuriranje programa

Podrška na daljinu radnim danima od 9h – 17h

Podrška na daljinu van radnog vremena po dogovoru sa klijentom – opciono

Čišćenje računara od prašine svakih 6 meseci

Savetovanje oko daljih ulaganja u infrastrukturu radi unapređivanja efikasnosti

BASIC

Do 5 računara

Preventivno održavanje

Dijagnostika kvarova

Brzina odziva na poziv u roku od 48h od poziva

Instalacija softvera

Udaljena podrška

Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou  3

Cena paketa – promo do 31.12.2020.

 

6.000 din + pdv

na mesečnom nivou

START

Do 10 računara

Preventivno održavanje

Dijagnostika kvarova

Brzina odziva na poziv u roku od 24h od poziva

Zamenski uredjaj dok traje popravka

Instalacija softvera

Udaljena podrška

Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou  4

Cena paketa – promo do 31.12.2020.

12.000 din + pdv

na mesečnom nivou

BIZNIS

Do 20 računara

Preventivno održavanje

Dijagnostika kvarova

Brzina odziva na poziv u roku od 24h od poziva

Zamenski uredjaj dok traje popravka

Instalacija softvera

Udaljena podrška

Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou  5

Cena paketa – promo do 31.12.2020.

15.000 din + pdv

na mesečnom nivou

BIZNIS+

Preko 20 računara

Preventivno održavanje

Dijagnostika kvarova

Brzina odziva na poziv u roku od 24h od poziva

Zamenski uredjaj dok traje popravka

Instalacija softvera

Udaljena podrška

Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou 8

Cena paketa – promo do 31.12.2020.

CENA PO DOGOVORU