Održavanje računara i računarskih mreža.
Usresredili smo se na servis i održavanje računara, računarskih mreža i periferija u manjim i srednjim preduzećima. Korisnici naših usluga su uglavnom firme koje među svojim zaposlenima nemaju IT administrator jer je cena usluge niža od mesečne plate IT administratora.
Našim klijentima nudimo usluge i rešenja koja podrazumevaju ceo spektar usluga iz oblasti informacionih tehnologija.
Usluge koje su najčešće potrebne klijentima:
Izrada, analiza i optimizacija računarskih mreža
Održavanje računara, servera na mesečnom nivou ili po pozivu
Kontrola IT sistema
Deljenje štampača i podataka u mreži
Savetovanje u vezi optimizacije postojećih sistema
Servis računara i štampača
Backup podataka
Podrška na daljinu – rešavanje problema bez odlaska na mesto korisnika usluga
Čišćenje od virusa
Postavljanje i podešavanje bežičnih uređaja
Reparacija sistema (vraćanje sistema u prethodno stanje ukoliko je to moguće)
Čišćenje prašine u računaru ili laptopu I preventivna održavanja
Mesečno održavanje podrazumeva fiksnu mesečnu nadoknadu u zavisnosti od broja računara, štampača, mrežnih I drugih uređaja koji su predmet održavanja.
Mesečno održavanje se planira prema potrebi i zahtevima klijenta a to se odnosi na brzinu odziva, broj dolazaka, brzinu rešavanja standardnih i nestandardnih problema , podršku na daljinu, redovno održavanje računara, čišćenje računara od prašine…
U većini situacija je teško izračunati unapred koji paket mesečnog održavanja za klijenta je najbolji, sve dok se ne uradi detaljna analiza njegovog informacionog sistema, kako bi se dala preporuka za najoptimalniji paket održavanja. Najvažnije je da klijent ne mora da donosi sam napamet odluke, i da zna da u svakom trenutku može da pozove ako ima nedoumicu ili ako dođe do problema sa računarom, štampačem, mrežom, serverom, internetom.
Mesečnim održavanjem IT infrastrukture štedite novac i vreme i izbegavate situacije u kojima posao trpi zbog nefunkcionisanja računara, štampača, mrežne opreme i dr.
Održavanje od slučaja do slučaja podrazumeva poziv od strane klijenta da se nastali problem reši, a plaćanje se vrši po završenom poslu.
Zajedničko za oba tipa održavanja je pouzdanost, brzina, odgovornost i kvalitet isporučenih roba i usluga prema klijentu.
Paketi obuhvataju sledeće osnovne usluge :
Podešavanje, optimizaciju i održavanje računara, računarske opreme i mrežnih resursa
Instalacija svih potrebnih sistemskih programa
Pregled računara i mreže tokom redovnih dolazaka
Backup podataka
Redovno praćenje i ažuriranje programa
Podrška na daljinu radnim danima od 9h – 17h
Podrška na daljinu van radnog vremena po dogovoru sa klijentom – opciono
Čišćenje računara od prašine svakih 6 meseci
Savetovanje oko daljih ulaganja u infrastrukturu radi unapređivanja efikasnosti
BASIC
Do 5 računara
Preventivno održavanje
Dijagnostika kvarova
Brzina odziva na poziv u roku od 48h od poziva
Instalacija softvera
Udaljena podrška
Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou 3
Cena paketa – promo do 31.12.2020.
6.000 din + pdv
na mesečnom nivou
START
Do 10 računara
Preventivno održavanje
Dijagnostika kvarova
Brzina odziva na poziv u roku od 24h od poziva
Zamenski uredjaj dok traje popravka
Instalacija softvera
Udaljena podrška
Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou 4
Cena paketa – promo do 31.12.2020.
12.000 din + pdv
na mesečnom nivou
BIZNIS
Do 20 računara
Preventivno održavanje
Dijagnostika kvarova
Brzina odziva na poziv u roku od 24h od poziva
Zamenski uredjaj dok traje popravka
Instalacija softvera
Udaljena podrška
Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou 5
Cena paketa – promo do 31.12.2020.
15.000 din + pdv
na mesečnom nivou
BIZNIS+
Preko 20 računara
Preventivno održavanje
Dijagnostika kvarova
Brzina odziva na poziv u roku od 24h od poziva
Zamenski uredjaj dok traje popravka
Instalacija softvera
Udaljena podrška
Garantovani broj dolazaka na mesečnom nivou 8
Cena paketa – promo do 31.12.2020.